vineri, 21 noiembrie 2008

Arun de la Barbulesti - Of inima saraca!

video youtube


Of,inima saraca nu mai sta suparata
Pe cine iubeste tu mereu imi spune nu
Ajunge cat ai plans pe zambet mai adus
Ca mai distrus...

Eu as plati cu viata sa cumpar iubirea
Si tot ce am suferit sa fie o amintire
Iubirea e prea scumpa dar nu are pret
Si daca o doresti mai trebuie sa astepti


Of,inima saraca nu mai sta suparata
Pe cine iubeste tu mereu imi spune nu
Ajunge cat ai plans pe zambet mai adus
Ca mai distrus...

Eu as plati cu viata sa cumpar iubirea
Si tot ce am suferit sa fie o amintire
Iubirea e prea scumpa dar nu are pret
Si daca o doresti mai trebuie sa astepti

Ma rog Doamne la tine te astept sa tii la mine
Nu ma lasa asa de-mi plange inima
Eu tot astept iubire dar nu vine la mine
Nu ma vrea.....

Eu as plati cu viata sa cumpar iubirea
Si tot ce am suferit sa fie o amintire
Iubirea e prea scumpa dar nu are pret
Si daca o doresti mai trebuie sa astepti.

Niciun comentariu: