vineri, 21 noiembrie 2008

As-pect - Adio

Prima zi cu tine , nu pot nicicind s-o uit
Te iubeam, visam la tine-n nesfirsit
Eram fericiti, ne-ntilneam tot mai des
Viata pentru tine incepusem timp sa argasesc
As fi dat orice sa stau un minut cu tine doar
Tu erai cindva totul pentru mine
Nu credeam vre-odata, ca dupa tot ce s-a-ntimplat
Amintirea, durerea vor fi tot ce mi-ai lasat

REFREN: de 2 ori
Mai vreau o data sa te-ating
Sa-ti spun adio si pling
De-ai sti ce mult am suferit
Eu inca fara tine sint

A fost un joc copilaresc
A fost ceva nevinovat
Clipele de vis acum, s-au spulberat
Gasim mereu in amintire-as vrea sa uit de toate
Nu pot ca sa nu sper
Acum tu esti departe
Sint nopti in care pling
Visez la chipul tau
Toti anii ce-au trecut ma fac sa ma gindesc mereu
La primul tau sarut, prima iubire-n viata mea
Chiar daca-mi pare rau
Iubit-o nu te pot ierta

REFREN: de 2 ori
Mai vreau o data sa te-ating
Sa-ti spun adio si pling
De-ai sti ce mult am suferit
Eu inca fara tine sint

Nu plinge-acum
E prea tirziu acum
Nu pot sa-ti dau din nou
Tot ceea ce tu-mi ceri
Nu pot sa-ti mai vorbesc
Totuls-a spulberat
As vrea sa stii si tu
Ca eu inca nu te-am uitat
Lasa-n urma ta o lacrima sa cada
Pentru inima ce vrea
Un pic doar ca sa-i bata iara
Cind vei auzi povesti de iubire
Sa-ti amintesti c-ai fost cindva
Totul pentru mine.

REFREN: de 4 ori
Mai vreau o data sa te-ating
Sa-ti spun adio si pling
De-ai sti ce mult am suferit
Eu inca fara tine sunt.

Niciun comentariu: