vineri, 21 noiembrie 2008

Asasinii - Respect pentru cartier

Asa am fost mereu am facut doar ce am vrut
N`am ascultat de nimeni ji nici n`am sa ascult
Prea putzin ma intereseaza ce spun fraierii
Cu Ms.Big ji Nebunu formam Asasinii
Am maxim respect pt cartier
Am maxim respect [g-yee] pt orice shmecher
Multa lume ar fi vrut sa ne vada dushi la vale
Dar din pacate pt ei am ramas tot in picioare
Am tovarashi buni la care nu ma ashteptam
La voi invidia asta e pe primul plan
Imi pare rau de voi atzi fost k fratzii mei
Atzi fost tovarashi buni dar acum va credetzi zmei

R x2 :
Respect pt cartieru` meu OINAC e tot cetzi cer
Tziam spus asta acum ji n`o satzi mai repet mereu
Noi suntem Asasinii sa stie toata lumea
In cartieru` OINAC G-yeee pt todeauna

V-am mai spus odata ji nu ma`tzi intzeles
Atzi spus k Asasinii nu stiu sa fac`un vers
Pt totzi bulangii mai repet odata
Nutzi place ce cant mai bine las`o balta
Hip-hopu` prezinta cei mai bun din realitate
Frate.. stiu ce spun mai bine da`mi dreptate
Cunosc realitate mult mai bine k tine
Aja k nu`mi spune tu ce e rau ji ce e bine
N`ai trait k mine k sa vezi cum e
Ji daia`itzi spun mereu satzi masori cuvintele
Ji retzine frate vreau satzi mai spun ceva
Pe noi nimeni niciodata nu ne va schimba

Respect pt cartieru` meu OINAC e tot cetzi cer
Tziam spus asta acum ji n`o satzi mai repet mereu
Noi suntem Asasinii sa stie toata lumea
In cartieru` OINAC G-yeee pt todeauna

Lasand invidia ji gelozia la o parte
Vreau sa multzumesc celor kre mi`au fost aproape
Respect pt baietzii tari Danciu ji Bogdan
Ji pt fratzii Seled Petre ji Marian
Pt peshtii din OINAC mi`atzi dat fata v`am pupat
Ji pt Schilodu` asculta ce itzi spun acum
Ai grija pe unde calci cu mana ta tzio faci
Ji pt totzi baietzashii kre nu le place apa
Bebe Asasol Fane Nicu ji Cusaka
Pt Uzitzepal tzineo tot aja
Ji pt Shebreleu ai grija de pielea ta
Pt Vali ji Bulake suntetzi de nota 10
Amintirile trecute nu se mai pot sterge
Respect pt totzi vagabonzii din cartier
Respect.. respect pt cartier

Respect pt cartieru` meu OINAC e tot cetzi cer
Tziam spus asta acum ji n`o satzi mai repet mereu
Noi suntem Asasinii sa stie toata lumea
In cartieru` OINAC G-yeee pt todeauna.

Niciun comentariu: