luni, 17 noiembrie 2008

Aura - De cine iti este dor

video tube


Versuri Aura - De cine iti este dor

De cand te cunosc viata mea s-a schimbat foarte mult
Si nu stiu daca mai pot sa imi revin, sa fiu ca la-nceput
Esti prima fata pe care-o iubesc.
Si nu pot sa ma stapanesc.

Noapte de noapte visez la tine si cate-odata nu pot s-adorm
Ai inceput sa ma stresezi si uneori tresar din somn
Si-ti multumesc ca dintr-un smecheras.
Ai facut din mine-un ingeras.

De cine-ti este dor si simti ca mori
De tine si simt ca nu mai pot de dor
Am ajuns sa te visez. ma cam stresezi
E prima oara cand iubesc

De cine-ti este dor si simti ca mori
De tine si simt ca nu mai pot de dor
Am ajuns sa te visez. ma cam stresezi
E prima oara cand iubesc

Viata mea e o problema
Dragostea noastra o dilema
Asa ceva n-am mai simtit
Cred ca m-am indragostit

Si nu mai stiu.
Cum sa fac.
Sa te-mpac.
Imi dai dureri de cap

Esti singura fata din cate-am avut
Care m-a facut dintr-un simplu cuvant
Sa-nnebunesc, sa ma potolesc
Si sa reusesc sa-nvat sa iubesc

Si nu mai stiu.
Cum sa fac.
Sa te-mpac.
Imi dai dureri de cap

De cine-ti este dor si simti ca mori
De tine si simt ca nu mai pot de dor
Am ajuns sa te visez. ma cam stresezi
E prima oara cand iubesc

De cine-ti este dor si simti ca mori
De tine si simt ca nu mai pot de dor
Am ajuns sa te visez. ma cam stresezi
E prima oara cand iubesc.

Niciun comentariu: