duminică, 16 noiembrie 2008

Autentic - Hop si iara

Versuri Autentic - Hop si iara

Am avut in viata zile bune
Am avut noroc in viata mea
Am facut pe lume numai fapte bune
Dar nu stie nimenea...
Binele se uita, nimeni nu te asculta
Si mai trece o zi din viata mea.

Refren:
Hop si ...iara, trece o primavara
Anii trec prin fata mea,
Hop si ...iara, trece o primavara
Trece tineretea mea.

Am trecut prin lume ca si gandul
Anii tineretii mi s-au dus,
Si mai trece o vara si inca o primavara
Si lumea nu stie ce-am ajuns...
Binele se uita, nimeni nu te asculta
Si ramai cu anii ce s-au dus.

Refren:
Hop si ...iara, trece o primavara
Anii trec prin fata mea,
Hop si ...iara, trece o primavara
Trece tineretea mea.

S-au dus anii tineretii mele,
Au trecut si nu se mai intorc
Peste anii vietii, roua diminetii
Imi asterne lacrimi de noroc
Si ma pierd prin lume, singur fara nume
Sa mai am o viata nu mai pot !"

Refren:
Hop si ...iara, trece o primavara
Anii trec prin fata mea,
Hop si ...iara, trece o primavara
Trece tïneretea mea.

Niciun comentariu: