duminică, 16 noiembrie 2008

Ava - Oh, ah

Versuri Ava - Oh, ah

Cafeaua cu lapte,
eu io dau la pat,
si muncesc cat sapte,
parca sunt ....

Ca, cand se cearta intruna
eu ma juman-fish
o las sa vorbeasca
si plec sa ma ....

Piscaturi de muste
am pe mine o droaie
io citesc si ea
ma scarpina la ...

Coatele mi-s roase
de-atatea frecaturi
io muncesc si ea
se scarpina in...

Curtezani o mie,
sia gasit in graba,
ea sa saza cu altii
eu fac numai ...

La barbie te tunde
vezi ca numai poci
cand simti ca te rade
chiar si pe la....

Flori la palarie
si-a pus mariutza
ea ar fi barbatul
daca ar avea ....

Putzintica minte
s-aiba ea va zic
na-r sta zi si noapte
cu nasu in...

Linjeria dansii
costa o avere,
prin ea vezi ce are
dama-ntre...

Pai cere cate odata
in dacie s-o plimb
iese dezbracata
si vrea numai...

Limba cu cartoafe
si varza umpluta
daca nui fac gustul
nu vrea sa se ...

Fura tot si-n casa
joaca la noroc
de nimeni nui pasa
cand io dau la ...

Ciocolata fina
si chiar crema
ii dau destula
dar cu toate astea
nu vrea sa se ...

Putina cu branza
a ramas iar goala
ea se apleaca-n fatza
mie mi se ...

Scoala pan si mortii
cand face scandal
crede despre mine
ca om am de...

Calul de bataie
am ajuns mai nae
face harmalaie
cand ma linge-n...

Niciun comentariu: