vineri, 26 decembrie 2008

Adrian Copilul Minune & Denisa - Zi De Zi Cu Tine



Ai o privire care m-a sedus
Si cand te vad uit tot ce am de spus
Dar cand apari zambind in preajma mea
Imi bate inima
Ai o privire care m-a sedus
Si cand te vad uit tot ce am de spus
Dar cand apari zambind in preajma mea
Imi bate inima

Zi de zi cu tine in viata mi-e bine
Tu imi aduci in suflet fericire
Noapte de noapte imi aduci prin soapte
Clipele frumoase de iubire
Zi de zi cu tine in viata mi-e bine
Tu imi aduci in suflet fericire
Noapte de noapte imi aduci prin soapte
Clipele frumoase de iubire

Sunt cuvinte sa-ti marturisesc
Sa pot sa-ti spun ce mult te mai iubesc
In doua vieti tot nu as termina
Sa-ti spun iubirea mea
Sunt cuvinte sa-ti marturisesc
Sa pot sa-ti spun ce mult te mai iubesc
In doua vieti tot nu as termina
Sa-ti spun iubirea mea
De-ai sti ce mult visam macar o data-n brate sa te am
Zi de zi cu tine in viata mi-e bine
Tu imi aduci in suflet fericire
Noapte de noapte imi aduci prin soapte
Clipele frumoase de iubire
Zi de zi cu tine in viata mi-e bine
Tu imi aduci in suflet fericire
Noapte de noapte imi aduci prin soapte
Clipele frumoase de iubire

Ai o privire care m-a sedus
Si cand te vad uit tot ce am de spus
Dar cand apari zambind in preajma mea
Imi bate inima
Ai o privire care m-a sedus
Si cand te vad uit tot ce am de spus
Dar cand apari zambind in preajma mea
Imi bate inima
De-ai sti ce mult visam macar o data-n brate sa te am
Zi de zi cu tine in viata mi-e bine
Tu imi aduci in suflet fericire
Noapte de noapte imi aduci prin soapte
Clipele frumoase de iubire
Zi de zi cu tine in viata mi-e bine
Tu imi aduci in suflet fericire
Noapte de noapte imi aduci prin soapte
Clipele frumoase de iubire.

Niciun comentariu: