vineri, 26 decembrie 2008

Animal X - Iubirea mea



Te-am pierdut,
Si asta ma doare cel mai mult
Si nu uita,
Ca tu vei ramane iubirea mea
Te-am pierdut,
Si asta ma doare cel mai mult
Si nu uita,
Ca tu vei ramane iubirea mea
De atatea nopti
Ma gandesc numai la tine,
Imi pare rau,
N-ai stiut sa ti la mine
Tu nici nu stii!
Cat mi-am dorit sa stau cu tine,
Dar nu-i nimic,
Cu timpul totul va fi bine
Te-am pierdut,
Si asta ma doare cel mai mult
Si nu uita,
Ca tu vei ramane iubirea mea
Te-am pierdut,
Si asta ma doare cel mai mult
Si nu uita,
Ca tu vei ramane iubirea mea
Te-am pieredut......
Te-am pierdut.....
Te-am pierdut,
Si asta ma doare cel mai mult
Si nu uita,
Ca tu vei ramane iubirea mea
Te-am pierdut,
Si asta ma doare cel mai mult
Si nu uita,
Ca tu vei ramane iubirea mea.

Niciun comentariu: