duminică, 14 decembrie 2008

Andra - Vip




Azi e soare pe strada mea
Si ies cu fetele iar
E zi de week-end shi as vrea
In preajma mea sa apari


Stiu ca esti cu prietenii
Si nu vrei orice ar fi
Sa arati ca esti indragostit
Dar se vede-n tot ce faci
Cat de mult ma placi
Se vede cat esti de vrajit


Refren:
Stii ca orice ar fi
Tu ramai V.I.P pentru mine
Orice s-ar intampla
Am vedeta mea chiar langa mine


Eu cu ei
Tu cu ele
Eu cu baietii mei
Tu cu prietenele
Mai bine sa ne afisam asa
Sa nu stie altii ce simte inima
Dar orice fac si cum fac
Toti de fapt stiu ca tin la tine
Hey stii , nu pot sa-m-ascund baby
Nu pot sa ma ascund...


Refren:
Stii ca orice ar fi
Tu ramai V.I.P pentru mine
Orice s-ar intampla
Am vedeta mea chiar langa mine


In seara asta pe strada mea
S-a furisat cineva
Fara blitz-uri sau spectatori
E aici sa-mi dea fiori
Vedeta din camera mea


Stii ca tin la tine
Dar asa-i mai bine pentru amandoi X2
Sa fim acum numai noi amandoi


Refren:
Stii ca orice ar fi
Tu ramai V.I.P pentru mine
Orice s-ar intampla
Am vedeta mea chiar langa mine.

Niciun comentariu: