marți, 16 decembrie 2008

Andra - Ca o floare

E noapte mi-e dor de tine
Am sa vin la usa ta
Vreau sa te simt langa mine
Ca noi ne-am iubit candva
-bis-

Suntem doar noi 2 si as vrea
As vrea ca sa iti spun ceva
Maine plec dar tu sa stii
Te iubesc...te voi iubi

REFREN: Ca o floare intre spini
Ma trezesc printre straini
Si de greu cand ma lovesc
Eu de tine imi amintesc
-bis-

Cand mi-e dor sa te ating
Inchid ochii si te simt
Vreau sa incerc sa adorm asa
Ca sa te visez noaptea
Sa nu crezi k nu mi-e greu
Ca ti-am ranit sufletu
Da` cel mai mult imi pare rau
Ca a trebuit sa fii chiar tu

Ref : X 2


Multe zile au trecut
De cand nu ne-am mai vazut
Mai privesc la poza ta
Sa-mi aline inima
Intr-o zi am sa ma intorc
Poate va fi cu noroc
Sa te gasesc eu as vrea
Ca noi ne-am iubit candva.

Niciun comentariu: