vineri, 26 decembrie 2008

Denisa - Vreau sa cumpar dragostea



de ce m-am indragostit de tine
daca tu nu vrei sa faci parte din viata mea
tu nu imi impartasesti iubire
nici macar un sfert din cat iti da inima mea

vreau sa-ti cumpar inima…cati dolari sa-ti dau pe ea

de ce m-am indragostit de tine
daca tu nu vrei sa faci parte din viata mea
tu nu imi impartasesti iubire
nici macar un sfert din cat iti da inima mea

inima mea n-are vina
ea iubeste si suspina
plange dupa mangaierea ta
ea iubeste si nu stie
cate rele-mi faci tu mie
imi dai sanse una la o mie

vreau sa-ti cumpar dragostea
cati dolari sa-ti dau pe ea
daca nu am bani sa-ti dau
ma-mprumut si tot o iau
vreau sa-ti cumpar dragostea
si-un gram din inima ta
pentru o asha valoare
nici un pret n-ar fi prea mare…(x2)

nici o lacrima nu vreau sa-mi cada
din ochii mei nu vreau sa vars lacrimi de dorul tau
dar singuratatea ma doboara
a pus stapanire pe sufletul meu

inima mea n-are vina
ea iubeste si suspina
plange dupa mangaierea ta
ea iubeste si nu stie
cate rele-mi faci tu mie
imi dai sanse una la o mie

vreau sa-ti cumpar dragostea
cati dolari sa-ti dau pe ea
daca nu am bani sa-ti dau
ma-mprumut si tot o iau
vreau sa-ti cumpar dragostea
si-un gram din inima ta
pentru o asha valoare
nici un pret n-ar fi prea mare.

Niciun comentariu: