marți, 16 decembrie 2008

Andra - Asculta-ti inima



Nu voi putea vreodata sa uit ce`a fost
chiar dak te`am pierdut
iar lacrimile acum nu mai au rost
as vrea sa pot macar o clipa sa te uit
chiar si acum dupa atatia ani imi amintesc
chiar si acum dupa atatia ani ma gandesc
de ce nu pot sa te uit
ink te iubesc

R: O zi as vrea sa mai stai..(doar o zi sa mai stai)
o zi as vrea sa`mi dai (doar o zi sa mai stai)
sa`mi dai tot ce`i al tau (sa`mi dat tot)
sa`mi dai sufletu tau (sa`mi dai sufletul tau)
nu pleca..asculta`ti inima(asculta`ti inima)

Nu pot sa inteleg de ce ai vrut
sa alegi alt drum
si nu pot sa`nteleg de ce te`ai schimbat
nu mai esti deloc la fel k la inceput
simt si`acum trupul tau aproape de al meu
vocea ta ce m`alinta atunci knd mi`era greu
toti anii ce`au trecut ce mult as vrea
sa`i las in urma

Mai simt si`acum parfumul tau
vocea ta, ochii tai raman in gandul meu
oricat de mult as ïncerca nu pot uita.

Niciun comentariu: