marți, 16 decembrie 2008

Andra - Cat de mult te iubesc




Cat de mult te iubesc
Ochii mei te doresc
Soarele va rasari,
Ingeri te vor privi
Eu a ta voi fi...

Cat de mult te iubesc
Ochii mei te doresc
Eu a ta voi fi.

Dak ploua,dak ninge
La tine ma gandesc
Niciodata nu vei stii cat te iubesc
Tu esti prima,prima iubire si ultima
Si toata viata ramai in inima mea.

Cat de mult te iubesc
Ochii mei te doresc
Soarele va rasari,
Ingeri te vor privi
Eu a ta voi fi...

Cat de mult te iubesc
Ochii mei te doresc
Eu a ta voi fi.

Vei simti cand ochii mei te vor privi
Nu vei stii,eu te voi urmari
Tu esti prima,prima iubire si ultima
Si toata viata ramai in inima mea.

Cat de mult te iubesc,
Cat te iubesc...
Ochii mei te doresc
Ochii mei te doresc...
Soarele va rasari,
Ingeri te vor privi
Eu a ta voi fii...a ta voi fi.

Cat de mult te iubesc
Ochii mei te doresc
Eu a ta voi fi...a ta voi fi.

Cat de mult te iubesc,
Cat te iubesc...
Ochii mei te doresc
Ochii mei te doresc...
Soarele va rasari,
Ingeri te vor privi
Eu a ta voi fii...a ta voi fi.

Cat de mult te iubesc
Ochii mei te doresc
Eu a ta voi fi...a ta voi fi.

Cat de mult te iubesc
Ochii mei te doresc
Eu a ta voi fi...a ta voi fi.

Niciun comentariu: