vineri, 26 decembrie 2008

Denisa - Urma ultimului pas



nu pot sa mai cred in minuni
cand mi-ai spus numai minciuni
vorbele tale frumoase
au fost dulci dar erau false
lacrima strop de iubire
imi alin dorul cu tine
nu vreau nici nu pot nu suport
din inima mea sa te mai scot

refren:
urma ultimului pas
pe prag a ramas
n-am sters-o nici pana azi
numai la noi ma gandesc si inebunesc
ca si-acum te mai iubesc [bis]

doar un vis daca ar fi
langa tine m-as trezi
dar nu este nici un vis
iubirea noastra s-a stins
lacrima strop de iubire
imi alin dorul cu tine
nu vreau nici nu pot nu suport
din inima mea sa te mai scot

refren:
urma ultimului pas
pe prag a ramas
n-am sters-o nici pana azi
numai la noi ma gandesc si inebunesc
ca si-acum te mai iubesc [bis]

cum sa mai cred in minuni
cand mi-ai spus numai minciuni
vorbele tale frumoase
au fost dulci dar erau false
lacrima strop de iubire
imi alin dorul cu tine
nu vreau nici nu pot nu suport
din inima mea sa te mai scot

refren:
urma ultimului pas
pe prag a ramas
n-am sters-o nici pana azi
numai la noi ma gandesc si inebunesc
ca si-acum te mai iubesc.

Un comentariu:

F spunea...

Salut,am si eu un blog interesant,cu page rank 4,si m-ar interesa un schimb de linkuri.Daca crezi ca putem face link exchange contacteaza-ma prin id kaszoni_07 sau lasa un comentariu pe blogul meu.Succes in continuare!