luni, 15 decembrie 2008

Andra - Dragostea ramane



Am in suflet nevoia de noi
Si zi dupa zi am speranta
Ca nu te vei schimbaaa....
Ori ce ar fi o sa vin inapooi
Chiar daca ma incearca viataaa...
Ramane dragosteaaa.....

Dragostea e tot ce ramane
Dupa atata vant si plooii...
Inima imi spune
Ca vom ramane doar noi dooi..

Dragostea e tot ce ramane
Ia ma aduce inapooii...
Si vindeca durerea
Ce ne leaga pe-mandooii...

Sa nu crezi ca-s putea sa te las
Nu te-as parasi niciodataa...
Eu nu ma voi schimbaaa...
Langa tine voi fi pas cu pas
Sa nu te simti singur vreodataaa...
Ai toata dragosteaaa...

Dragostea e tot ce ramane
Dupa atata vant si plooii...
Inima imi spune
Ca vom ramane doar noi dooi..

Dragostea e tot ce ramane
Ia ma aduce inapooii...
Si vindeca durerea
Ce ne leaga pe-mandooii...

Si oori ce ar fiii...
Langa tine voi fiii...
Trup si suflet
Lacrimi sau zambet
Zii de ziii...
Ori ce sar intamplaa...
Va ramane dragosteaaaa...
La rau si la bine
Voi fi langa tine
Sa stihihihihiii...

Dragostea e tot ce ramane
Dupa atata vant si plooii...
Inima imi spune
Ca vom ramane doar noi dooi..

Dragostea e tot ce ramane
Ia ma aduce inapooii...
Si vindeca durerea
Ce ne leaga pe-amandoi.

Niciun comentariu: