vineri, 26 decembrie 2008

Denisa - Usa sufletului meu



Usa sufletului meu
S-a inchis in urma ta
S-ar putea in locul tau
S-o deschida altcineva

Tarziu in noapte se asterne linistea
Simt ca ma privesti de undeva
Te vad oriunde eu m-as uita
In orice colt din casa mea

Tarziu in noapte se asterne linistea
Simt ca ma privesti de undeva
Te vad oriunde eu m-as uita
In orice colt din casa mea

Usa sufletului meu
S-a inchis in urma ta
S-ar putea in locul tau
S-o deschida altcineva

Alunga nori din viata mea
Da-mi primavara dupa iarna grea
Nu arunca in vant iubirea dintre noi
Promitem ca vii inapoi

Alunga nori din viata mea
Da-mi primavara dupa iarna grea
Nu arunca in vant iubirea dintre noi
Promitem ca vii inapoi

Usa sufletului meu
S-a inchis in urma ta
S-ar putea in locul tau
S-o deschida altcineva

Usa sufletului meu
S-a inchis in urma ta
S-ar putea in locul tau
S-o deschida altcineva.

Niciun comentariu: