vineri, 26 decembrie 2008

Animal X - Dragostea e tot ce am

N-am curaj sa spun ce simt
Ai putea sa crezi ca mint
Toamna e-n sufletul meu
Esti departe si mi-e greu.
Frunzele sunt lacrima
Adierea-i soapta ta
In cadoul desfacut
Sunt doar clipele ce au trecut.

Ma hranesc cu amintiri,
Imi curg lacrimi de copil,
Ranile sunt prea adanci
Cand ma gandesc la atunci.
Sunt un simplu pamantean,
Dragoste e tot ce am
Sa dau... (sa dau...)
Sunt doar la inceput de drum,
Te vreau langa mine acum...
Inima imi bate incet,
Timpul s-a oprit si-astept sa treci
Sa treci...

Vara s-a pierdut,
Toamna a trecut,
Iarna a sosit,
Speranta n-a pierit.

Ma hranesc cu amintiri,
Imi curg lacrimi de copil,
Ranile sunt prea adanci
Cand ma gandesc la atunci.
Sunt un simplu pamantean,
Dragoste e tot ce am
Sa dau... (sa dau...)
Sunt doar la inceput de drum,
Te vreau langa mine acum...
Sarbatorile au sosit
Dar speranta n-a pierit de tot
Te-astept.

Niciun comentariu: